لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
یووه به هیچ عنوان کمتر از رئال نیست

یووه به هیچ عنوان کمتر از رئال نیست

به یکی از دیدارهای حساس این فصل در لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شدیم، رقابت یوونتوس و رئال که همواره از جذابیت خاصی برخوردار بوده، فرداشب بانوی پیر در نهمین دیدار خانگی و در ورزشگاه «یوونتوس» پذیرای سفیدپوشان رئال است.

 

ماسیمیلیانو آلگری، مربی یووه در کنفرانس خبری پیش از این دیدار ضمن اشاره به نمایش زیبای حریف، تاکید کرد که شاگردانش از اهمیت این بازی به خوبی اگاهند و یووه در طول نود دقیقه بازی با دقت کنترل بازی را باید در اختیار داشته باشد.

 

برای پیروزی ها و موفقیت های زیادی که زیدان در طول مدت اندکی به دست اورده به او تبریک می گویم. یوونتوس در حال حاضر در حال ارائه نمایش و دیدارهای خوبی ست، از سال 2011 رئال همیشه در مراحل بالای لیگ قهرمانان حضور داشته و حذف این تیم می تواند نکات مهمی را در برداشته باشد و اهمیت زیادی دارد. درسهایی که یووه بعد از فینال کاردیف به دست اورد، بسیار زیاد هستند و برای ما و نتایج کنونی ما ارزشمند، نیمه اول به خوبی بازی کردیم اما در نیمه دوم خیلی ضعیف ظاهر شدیم و بعد از گل دوم تقریبا ما از سیستم بازی خارج کردند و حرفی برای گفتن نداشتیم. اما دیدارها در مرحله گروهی شرایط خاص خود را دارند، بعد از این مصاف باید در مادرید به میدان رویم، ما باید از تمام دقایق بازی استفاده کنیم و متمرکز و با دقت بازی کنیم. ما نیاز به یک بازی و نمایش بزرگ داریم و برای این بازی نیاز به هواداران مان هم داریم. فردا، زمان این مصاف مهم در کنار هواداران مان هست.

 

مربی یووه در ادامه همچنان افزود:

 

در این گونه رقابت ها برای رسیدن به هدف مورد نظر نیاز به یک تیم بسیار هماهنگ است، یک تیم که از تکنیک بالایی برخوردار باشد و البته از یک دفاع بسیار عالی، این عوامل خیلی مهم هستند. باید مانند سه فصل پیش ظاهر شویم و یک دفاع منظم در کنار خط حمله ای اماده و سرحال.

 

تفاوت یووه فصل گذشته و امسال

 

نسبت به فینال فصل گذشته در ترکیب تیم نه بازیکن تغییر کردند. مطمئنا ایده نخست و عالی این است که گل نخوریم و گل بزنیم، من علاقه داریم که تیم ام مانند نیمه نخست فینال کاردیف ظاهر شود و بعد همین روند را برای نیمه دوم نیز ادامه دهیم، اگر گل بخوریم شرایط سخت خواهد شد.

 

رونالدو

 

باید به او نیزبرای نمایش های خیره کننده و فوق العاده اش تبریک گفت، بازیکنی که همچنان می تواند نقش تعیین کننده ای در سیستم و نتایج تیم داشته باشد، بازیکنی می تواند روش تیم حتی بازی را تغییر دهد. بنابر این مدافعین ما باید بسیار اماده و مراقب باشند.

 

و اما دیبالا

 

نمایش بزرگی از او خواهیم دید، بسیار باانگیزه و اماده است، باید گفت که واقعا پیشرفت قابل توجهی داشته و رشد او در دنیای حرفه ای فوتبال قابل تحسین است. گلی که در دیدار شنبه شب برابر میلان به ثمر رساند نشان می دهد که در چه حد از امادگی به سر می برد.

 

شرایط مانژو و ساندرو

 

مانژو خوب است مانند ساندرو که او نیز شرایط خوبی دارد اما نمی دانم که از ابتدا در ترکیب قرار خواهند گرفت یا خیر، به این دلیل که شاید در طول بازی از بازیکنانی باشند برای تغییر شرایط بازی تاثیرگذار باشند و در این صورت جز تعویض های تاثیرگذار و مهم محسوب شوند. باید فردا نتیجه و تصمیم نهایی را برای نفرات اصلی بگیریم.

 

جانشین پیانیچ

 

پیانیچ در این بازی محروم است، در پست او مارکیزیو و یا بنتانکور بازی خواهند کرد و البته باید میان روگانی و بارتزالی نیز تصمیم بگیرم.

 

مربی بانوی پیر در پاسخ به سوالی درباره اینکه ایا موردی برای حسادت به زیدان هست نیز گفت:

 

هیچ حسادتی به زیزو نمی کنم، تنها می گویم که رئال 12 قهرمانی را در دارد و تیم بسیار بزرگی ست اما یووه به هیچ عنوان کم تر از انان نیست، برای دو دیدار بزرگ کاملا اماده ایم و زیبایی فوتبال در مصاف و میزان شایستگی در برابر تیم های بزرگ است و برای رسیدن به مراحل بالا در لیگ قهرمانان و حضور در فینال باید آن را به خوبی انجام دهی.

 

آلگری در پایان خاطرنشان کرد که برای رسیدن به انچه که می خواهیم باید به خود اعتماد داشته باشیم و در طول بازی هرگز به رئال اجازه ندهیم که تمرکز بازی مان را از ما بگیرد و یووه را از روند بازی خارج کند. مطمئنا با تجربه ای که یووه از فینال فصل گذشته گرفته، می توانیم منتظر یک نمایش عالی از شاگردان مکس باشیم. به امید پیروزی بانوی پیر.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: